Buscar

Page

♥ : ini cerita lama....

..I just want you to know..

terima kasih,
sebab pernah ada di ♥ saya
walaupun untuk suatu ketika yang tak lama
tapi Tuhan saja tahu
setulus dan telus mana ♥ saya buat awak

terima kasih,
sebab banyak buka mata saya,
tentang setiap manusia berbeza kehebatannya,
usik mengusik jadi kenangan
sampai bila-bila
kekal dalam ♥ saya

terima kasih,
sebab tak pernah kesah 
tentang apa saya rasa pada awak
mungkin sebab tu
awak pernah ada dalam ♥ saya

doa saya,
semoga awak sentiasa tenang di sana...
terima kasih sahabat lama... 

*******************************

MrP, 
it seems like nobody can replace you after this..
dua orang yang pernah ganti you,
seorang selamat mendirikan rumah tangga, 
dah ada anak pun.. 
Alhamdulillah..
seorang lagi dah pun kembali ke rahmatullah.. 
baru2 ni..
pedih saya nak ganti-ganti orang
setiap yang ganti tu, akan pergi dengan cara yang Dia kehendaki..
lepas ni saya tak nak dah cari siapa-siapa untuk ganti awak
biarlah rasa ni macam ni
sampai bila, Dia saja yang tahu
tapi saya takkan putus harapan
untuk awak lupus dari ingatan saya

Please say goodbye to me MrP..





0 comments:

Post a Comment